Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Άλεξ Κάβδας: "Έχω πολλά να δώσω"

Από το MTV στην "Ελένη"

Δες τι λέει το νέο hot πρόσωπο της πρωινής ζώνης στο περιοδικό ΟΚ!

Είχες άγχος στις πρώτες εκπομπές;
Ναι, λίγο, κυρίως λόγω της μεγαλύτερης ευθύνης που ανέλαβα. Βρέθηκα να αποφασίζω εντελώς μόνος μου για το αντικείμενο της στήλης μου και έχω να κάνω με ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό.

Βγαίνεις πάντα τόσο ευδιάθετος, τόσο ορεξάτος. Ποιο είναι το μυστικό σου;
Αυτό βρίσκεται στα πολλά γλυκά και στην εκπαίδευση που μου έχει κάνει η μαμά μου: τρεις γλώσσες παράλληλα, χορός, γυμναστική, διάφορες δουλειές στο σπίτι, ταξίδια. Μου αρέσει πολύ η ζωή.


Ποιο είναι το πακέτο της επιτυχίας στην τηλεόραση;
Η τηλεόραση χωράει πολλά διαφορετικά πράγματα, απλά νομίζω ότι ο καθένας πρέπει να βρει αυτό που τον κάνει διαφορετικό. Γενικά είμαι προασπιστής της διαφορετικότητας.


Θεωρείς τον εαυτό σου αναλώσιμο;
Όχι, έχω πολλά να δώσω. Σίγουρα υπάρχει μια σκέψη πίσω από αυτά που κάνουμε, δεν βγαίνω να πω πράγματα κατά τύχη. Το έχω
ψάξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου