Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Tomorrow is Another Day; ?

Καλημέρα Ελλάδα....Λίγες ώρες πέρασαν μετά την ψηφίσει της δεύτερης δανειακής σύμβασης (μνημόνιο 2)και όλοι κοιτάμε το μέλλον μας με βουρκωμένα μάτια!!!Τα επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας ,φυσικά,και τα καταδικάζουμε!!! Ποιο μέλλον θα μου πείτε (?)!!!.Το μέλλον μας,απαντάω, το ζοφερό.Το μέλλον μας μέσα στην λιτότητα,μέσα στην αβεβαιότητα!!!Είμαι μόλις δεκαοχτώ χρόνων..πάνω στην πιο δημιουργική φάση της ζωής μου μου κόβουν τα όνειρα.Κλείνω τα μάτια και φαντάζομαι ένα καλύτερο μέλλον.Όμως τα ανοίγω και αντιμετωπίζω την πραγματικότητα.Είμαι ένα άτομο,από τα χιλιάδες, που δεν ευθύνονται για την κατάσταση που συμβαίνει στην χώρα μας.!!Και αυτό το προσυπογράφω διότι τόσα χρόνια,δεν ψήφιζα,ούτε καν ζούσα όταν εδώ και 30 χρόνια το κράτος υπολειτουργούσε!!!Αυτή η εναλλαγή των δύο μεγάλων κομμάτων στην εξουσία ,ο δικομματισμός, τελικά δεν ωφέλησε κανέναν!!! Από την άλλη θα μου πείτε ότι εμείς φταίμε που τους ψηφίζαμε τόσα χρόνια, ενώ υπάρχουν και άλλα κόμματα.!!! Το ερώτημα είναι αυτά τα κόμματα που βρίσκονταν τόσα χρόνια??Με την ''ήρεμη '' στάση τους, στο ελληνικό κοινοβούλιο ,εμμέσως αν όχι άμεσα,  έβλεπαν όλα αυτά που συναίβεναν αλλά αποσιωπούσαν!!!Η αποσιώπησή όλων αυτών και η αποχή τους από την ενεργό πολιτική δράση άφησαν τα κυρίαρχα αυτά κόμματα να ράβουν και να δένουν ένα κράτος στα μέτρα τους.!! Άφησαν όλους  αυτούς να γεμίσουν τον λαό με ψευδαισθήσεις!!!.......καθώς γράφω αυτό το κείμενο σκέφτομαι να το σταματήσω!!Λυπάμαι για όλα αυτά που συμβαίνουν!!!.......Λυπάμαι......γιατί όλο αυτό δεν μας αξίζει!!!.....Περιμένω ελπίζοντας ότι θα βρεθεί επιτέλους ένας ηγέτης που θα μας βγάλει από αυτόν τον φαύλο κύκλο!!!.... ΠΕΡΙΜΈΝΩ....και ΕΛΠΊΖΩ...!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου